Followers

Friday, 28 December 2012

ATTENTION!

Assalamualaikum. Cis, tajuk kat atas tu macam apa entah. Gaya macam aku ni retis yang orang nak jenguk blog ni. Hehe.

Ekceli, entry ni saya postkan kepada pembaca2 Mr. Bad Boy. InsyaAllah akan ada Mr. Bad Boy yang kedua. Tapi masa tu saya tak boleh tetapkan bila. Mungkin minggu ni, mungkin minggu depan. Atau mungkin tahun depannya.

Ergh, memang susah tau tak otak saya ni kalau nak terapkan unsur-unsur agama dalam cerpen. Sebab tu lah kalau saya buat cerpen, masanya macam buat sebuah novel. Mahu berjanggut pembaca2 Mr. Bad Boy dibuatnya.Hehe.

Tapi saya harap, kamu-kamu semua sabar menanti Abang An dan Yaya, kay? Sabar kan separuh daripada iman.. Hehe.


Nah, tataplah muka Ariq Nushi ni puas-puas. :P


Suka? Komen lah sikit.. ^^

1 comment: